Subscrieti la: Articole

Comentarii Foto Dofollow Banner

Voua cine va-ncalzeste patul?

E frig la Bucuresti. N-am mai avut de mult o iarna asa de normala. Cu –10 grade. Va ganditi sa va bagati in pat? Ce bine aroaiaverde fi ca patul sa fie cald, sa-l incalzeasca cineva, nu ;-)?

Ei bine, asta este  acum un serviciu oferit de proba de lantul de hoteluri Holiday Inn in aceasta luna, in 3 din locatiile sale din Anglia :-) Oricat de incredibil ar parea, la cerere, un voluntar din cadrul personalului imbraca o pijama de lana dintr-o bucata, inainte de a se vari in asternutul  dumneavoastra…Asta imi aduce aminte de povestirea lui Cartarescu – Irish Cream, cand aflat in vizita la un impunator si rece castel din mijocul Irlandei, al carui nume nu-l retin, ducandu-se la culcare, a gasit sub patura o oaie incalzita..bineinteles nu vie ;-), ci plina cu apa calda. Exact asta spun si administratorii hotelului: “este ca si cum ai avea o sticla gigant cu apa calda in patul propriu”.

‘Incalzitorul’ uman este dotat si cu un termometru astfel incat sa stie cand a atins temperatura ceruta (20 de grade C). Reprezentantii Holiday Inn spun ca ‘incalzitorul’ va fi complet imbracat si va elibera patul inainte de venirea oaspetelui..Desi, poate, cine stie..nu toata lumea ar vrea asta ;-)

Holiday Inn nu poate confirma ca ‘incalzitorii’ vor face dus inainte de a-si face treaba, dar garanteaza ca vor avea “parul acoperit” :-) Reprezentantii hotelului au declarat ca m(et)oda cu incalzitul este un raspuns la recentul val de frig care a lovit Marea Britanie.

Totul are si o explicatie stiintifica; directorul Centrului pentru Somn din Edinburgh are cuvantul: “exista o multime de dovezi ca seara, inainte de culcare temperatura corpului scade. Un pat cald – e un mod excelent de a-ti incepe somnul, pe cand unul rece chiar poate sa ti-l alunge”. Pentru cine vrea sa se delecteze cu originalul, il gasiti aici.

11 comentarii:

Mărtutza spunea...

Excelenta idee! Tocmai am comandat si eu un 'incalzitor uman' pentru acasa...a intrat deja in functiune, dar ma tem sa nu adoarma si sa nu-l mai pot urni din 'felia' de pat pe care a incalzit-o...;-)

Răzvan spunea...

Excelenta idee, nu?! Vezi sa nu te obisnuiesti si sa-ti comanzi 'incalzitor' si cand nu sunt eu acasa ;-)

Anonim spunea...

Mister Evrika, ma gindeam ca deja aveti raspunsul la aceasta intrebare. Sau e triki? Sa iti spun drept, nu prea cred ca la un H. Inn ar putea fi frig - ever?! Sa inlocuim termenii: in loc de H. Inn sa punem hotel X, Y sau Z, din categoria 'lupi deghizati in oaie', adica pe dinafara hotel, pe dinauntru bordel. Si atunci, avem si raspunsul. In loc de oaie, sticla sau angajat obedient, avem o 'fetita'. Si poate fi o varianta pentru ambe sexe. Daca esti de acord, atunci... QED.

Forever admiring, Na&Taa.

Răzvan spunea...

@Na&Taa: Bordel?! Noo, didn't cross to my mind it ;-) Dupa cum ai vazut aici 'incalzitorul' are atributii stricte doar pana la 20 de grade, nici vorba de 'dat in foc'..poate la hotelurile de speta a 2 a :P

PS: Mereu cand vad cate un comentariu de la tine nu ma pot opri sa remarc stilul spumos - chiar si in miez de noapte ;-), ceea ce ma face sa regret ca nu scrii pe un blog..

Cris spunea...

ioi, si io am pus laptopu' pe plapuma... iar transformatorul, sub, la picioare :D. al doilea functioneaza de minune :D

Răzvan spunea...

@Cris: Ai gria sa n-ajunga si laptopu' sub plapuma :-)! (iti spun din experienta, l-am uitat vreo 2 ore asa, bine ca n-a iesit vreun incendiu ;-)

Anonim spunea...

Darling, esti gentleman comdabitiud. Pina la blogul meu, e un deliciu sa ma pierd in gindurile voastre raspindite pe blogurile detinute. Always a pleasure. N&T

'mnealui spunea...

Io am o alta solutie:
http://www.pxp.ro/hch/blog/?p=575

Răzvan spunea...

@mnealui: e foarte buna solutia! si merge chiar si cand nu e asa de ger ;-)

Tabara spunea...

Mie din pacate nu imi incalzeste nimeni patul. Patul meu este rece in fiecare seara :))

Andreea spunea...

Mie nu mi-l incalzeste nimeni. Trist nu? :)) Nici nu am nevoie de incalzire. :-D