Subscrieti la: Articole

Comentarii Foto Dofollow Banner

Google AdSense si Sf. Valentin

"Nu stiu altii cum sunt".., dar pentru mine in ultimele zile cel putin, veniturile per click din Adsense au scazut dramatic. Nu ca ar fi cine stie ce bani, doar ca idee.

rezultate Google 2008
Nu am de mult AdSense, doar de vreo luna, insa niciodata veniturile pe click nu au fost asa de mici: pana la jumatate de cent per click!
Se pare ca a inceput de saptamana asta. Nu stiu daca are vreo legatura cu anul sobolanului :-), cu perioada 'moarta' din punct de vedere al vanzarilor de dupa sarbatori (din cauza careia americanii au fost nevoiti sa inventeze St. Valentine), sau cu faptul ca ultimele rezultate Google anuntate pe 31 ianuarie nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor..dupa cum puteti vedea aici sau aici.
Sa nu exageram totusi, este doar o "incetinire a cresterii", iar o crestere de 52% Y-o-Y nu e asa de rea ;-)

Cred ca e doar o intamplare, desi in mod evident nu e generata de mine - numarul vizitatorilor, structura anuturilor/paginii nu s-a schimbat -, deci logic cauza e la Google..si am inteles ca se intampla si altora.
Sper insa ca este un val trecator si ne vom 'reveni' inainte de Sf. Valentin..:-)

Un comentariu:

Anonim spunea...

aceeas iproblema o am si eu, de la 10-12 centi pe click in medie de acu vreo cateva zile a ajuns la 2-3 centi pe click. azi s-a mai indreptat putin dar tot slabutz. poate e doar temporar. daca nu mai sunt si altii care ofera programe de publicitate, revin pe blogul meu cu alte experiente