Subscrieti la: Articole

Comentarii Foto Dofollow Banner

Daca ai luat-o, trebuie s-o dai

Desi nu prea agreez ideea asta cu postatul in avalansa - gen emailuri pe care daca (nu) le vei da altor 7 prieteni ti se va intampla ceva bun (rau)-, totusi vreau sa respect regulile jocului, asa ca preiau constiincios leapsa de la Magdici si o sa fac si eu pe 'raspandacul' :-).
Si desi este trecut de miezul noptii, o sa redau acum 4 fraze ale 'Convorbirilor cu un batran reactionar' cum ar fi vrut intervievatul sa se numeasca volumul, aparut pana la urma sub titlul 'Convorbiri cu Octavian Paler':

"Atunci am priceput ca intr-un mare furnicar de oameni poti fi mai singur decat in desert.
Sunt gata sa admit, daca vreti, ca in America n-am vazut nimic esential in afara de ceea ce ma separa de mentalitatea americana. Acolo am inteles ca n-as avea nici o sansa sa fac cea mai mica 'afacere'. Si ca ar trebui sa-i multumesc lui Dumnezeu ca mi-a rezervat un mediu mai modest unde iluziile au putut imbatrani fara costuri prea mari."..

Si acum cine vor fi fericitii castigatori?;-) Predau 'stafeta' lui Shoocky (pentru ca l-am avertizat ca "nici o fapta buna nu ramane nepedepsita" ;-), si domnului Didu (pentru ca imi place cum scrie ;-)..
Regulile s-aici (pentru restul, pana la 6 alti 'raspandaci', mai vedem..).
Have fun! :-)


Un comentariu:

Crenguta spunea...

Mi-am cumparat cartea Convorbiri cu Octavian Paler acum o saptamana, cat m-am bucurat sa vad ca ai ales pasaje din ea :).

Eu am citit primele aprox 15 pagini si m-am oprit, mi-am dat seama ca ma simt ca in fata celei mai delicioase prajituri din care tocmai am gustat putin si nu pot continua de teama ca o voi termina prea curand. Asa ca m-am hotarat sa aman lectura ei pana cand voi ajunge "acolo", cu siguranta o voi savura si mai mult...

Mi-a facut mare placere sa citesc acest post al tau intr-o dimineata cu soare de duminica.