Subscrieti la: Articole

Comentarii Foto Dofollow Banner

Cuibul linistit

Tot din vacanta de vara, de data asta pe plaiuri, mai mult sau mai putin, mioritice ;-)
Am ajuns si la Balcic, unde mica bijuterie de pe malul Marii Negre - castelul Reginei Maria - atrage din cate imi dau seama foarte multi vizitatori (si dupa cum vorbeam cu un coleg bulgar asta se intampla doar de cativa ani incoace). Desi, este cam unica atractie din zona (exceptand poate capul Caliacra), vecinii bulgari au stiut sa-l valorifice, sa-l 'marketeze' ;-) si fac bani buni pe seama lui..

Peisajul si locul sunt minunate. Este curat, aranjat, atmosfera 'rustica', la restaurant poti comanda in romana, poti plati in lei (cu 1 RON = 0.4 leva, desi in mod normal 1 RON = 0.45 leva..), la castel explicatiile sunt si in limba romana - chiar daca traducerea este de tot hazul :-), pe langa engleza si bulgara..Cert este ca s-au straduit. Ce s-ar fi intamplat daca ramanea sub jurisdictie romana, nu stiu...

PS: Daca ati auzit si va asteptati sa fie mai ieftin ca in Romania, nu va bazati pe asta. E doar o metoda de promovare ;-)


(pentru a vedea foto la o rezolutie mai mare click pe titlu sau right-click -> open in new window)

11 comentarii:

magazin virtual spunea...

mi-a placut mult in balcik ..si la capul kaliakra ;))

Aurel spunea...

Adevarul este ca iesi mai ieftin orice ai spune...preturile sunt mai mici, dar in comparatie cu statiunile noastre, nu cu supermarketul din orasul tau

Florarie spunea...

Foarte frumos acolo:)

Traduceri autorizate spunea...

Mancarea chiar e mai ieftina, servicii sunt mai bune. Capul Kaliakra nu e mare lucru, am fost dezamagit ca nu am fazut delfinii :)
Un dezavantaj al Balciculul ar fi lipsa plajei. In rest e superb, o oaza de liniste.

Răzvan spunea...

Eu nu stiu unde ati gasit voi mancare mai ieftina..eu am mancat la 2-3 restaurante: unul pe aleea principala cu castelul, altul pe chei, in port..si pentru 2 persoane era cel putin 20 de euro.
Cu banii astia mananci si in Bucuresti. Acum se poate discuta ce si cum, dar mie mi s-a parut a fi cam la fel..

Computer Addicted spunea...

Consider ca daca le ramanea romanilor se alegea praful de el la fel ca in cazul majoritatii lucrurilor lasate pe mana autoritatilor.

black shop spunea...

fantastica imaginea din josul insemnarii. culorile iti fura pur si simplu privirea.

Angajari Videochat spunea...

Super tare !

echipament laborator spunea...

Arata super. Credeam initial ca e Romania dar se vede ca locul a fost intretinut.

esso spunea...

foarte frumos. fara cuvinte

Matrimoniale spunea...

As fi vrut sa merg si eu acolo chiar sunt invidioasa care au fost acolo da poate o sa ma duc app superbe sunt fotografiile am ramas fara cuvinte