Subscrieti la: Articole

Comentarii Foto Dofollow Banner

Dadu coltu' ierbii


Oare anul asta o fi mai grabit? Sau doar mai precoc? :-)
De ce va intreb. Pentru ca nu stiu despre voi, dar eu simt deja un aer de primavara..am si un argument, dupa cum puteti vedea :-) ..brandusele mele 'suedeze' s-au luptat, au dat din coate, s-au impins spre lumina, s-au inghiontit, au rascolit pamantul si au reusit! Au rasarit! Nu numai ca au rasarit, dar una din ele a si inflorit. De aceea, zic eu, merita un premiu, nu? Asa ca a ajuns pe web!

Am impresia, insa ca 24 ianuarie e cam devreme, totusi..anul trecut aparusera cam pe la inceputul lui martie, si 2007 a fost mult mai cald..(e drept ca intre timp mi-am inchis balconul ;-), dar asta o fi cauza?)
PS: Eu mai astept inca a doua zapada !

2 comentarii:

Mugur Ionescu spunea...

Aia e brandusa suedeza nene, e invatata cu frigul, stai sa vezi ce fvine in februarie :-)

Anonim spunea...

Curat suedeza, ca e blonda si zvelta ;-)
Eu zic ca a vrut sa arate lumii ca iarna e o chestiune relativa, atat timp cat ai primavara in suflet...