Subscrieti la: Articole

Comentarii Foto Dofollow Banner

Intotdeauna, viata

Intotdeauna mi s-a parut ca femeile insarcinate poarta o aura, sunt temporar parte a unei alte lumi..'de deasupra'..Emana o senzatie de liniste, de netulburare, seninatate, de implinire si impacare (exista si o nuanta de superioritate ? ;) . Parca ar spune - 'nimic rau nu se poate intampla, totul e in regula. Noi ducem viata mai departe..'
Imi vine in minte o definitie a omului data de un medic-biolog intr-o revista de specialitate: 'nu suntem decat colonii temporare create de genele noastre, spre a se perpetua ...'
Senzatiile de mai sus mi-au revenit cand am intalnit intr-un magazin on-board imaginea de mai jos:


Ce ziceti? Se pot spune multe si discuta despre modul de realizare a reclamei, tehnicile folosite - subliminale sau nu - si despre simbolistica, insa pe langa toate astea eu v-as pune o intrebare. Stiti la ce face reclama? (nu trebuie sa fie prea greu de ghicit, desi imaginea este dificil de gasit pe net).
.

3 comentarii:

Crenguta spunea...

Diffazur piscine :))
Voi cand .... va perpetuati? :))

Răzvan spunea...

ok..you got it! :-)
o stiai sau ai gasit-o pe net?
no link with the real characters :-)

Crenguta spunea...

am gasit pe google :)