Subscrieti la: Articole

Comentarii Foto Dofollow Banner

"Altfel totul e alegere gresita"

Nu vreau sa inchei week-end-ul fara sa va semnalez o definitie care mie unuia mi-a placut mult. Prin fidelitate. Si complexitate. Ii apartine lui Mircea Cartarescu (Cotidianul de weekend) si vorbeste despre femeia ideala.

"...Să mă uimească, de câte ori suntem împreună, că e materială, întreagă, densă, compactă, că-i pot înţelege cuvintele, că-i pot vedea porozitatea şi iregularităţile pielii. Că mă lasă s-o ating oriunde şi să-i spun orice. Că nu există-ntre noi bariere, limite şi convenţii. În fine, că e siameza mea, lipiţi unul de altul prin sex când facem dragoste, prin creier când stăm de vorbă şi întotdeauna, oriunde-am fi şi orice-am face, prin inimă. Altfel totul e alegere greşită, frustrare şi pierdere de vreme."

Trebuie sa fii poet ca sa explici si sa potrivesti cuvintele atat de bine..
Oricum asta ar fi idealul. In realitate 99% e chimie, nu..? :-)

Tot articolul il gasiti aici.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Mircea Cartarescu vorbeste de femeia ideala???? Dar panarama aia de carte, "De ce iubim femeile" ce a fost altceva decat o "oda" inchinata descendentelor Evei? :)))

Anonim spunea...

Deci...
indiferent ce spune un scriitor sau altul, eu sunt incintata sa constat ce idei mununate ai tu si cum stii sa le imbini.
M-a uns pe suflet articolul asta, ca si comentariul tau.
Ca o concluzie, ca cica nu trebuie sa comentez indelung, ca asa e eticheta:
intersante bloguri v-ati mai facut!
Bravo!

Anonim spunea...

E valabil si pentru martutza cu 'scofala si tindala'.
Na&si Taa (ca sa nu ma consideri 'anonim')

Răzvan spunea...

@Na&Taa:
Multumim de aprecieri. Nu stiam de neticheta cu comentarii scurte (?)

On the other hand: pe cand un blog propriu si personal? ;-)