Subscrieti la: Articole

Comentarii Foto Dofollow Banner

Eficienta AdSense

Am început acum vreo 3 săptămâni un mic experiment legat de AdSense. Vroiam sa văd care din cele 3 tipuri de ad-uri sunt mai eficiente: text, imagine or text şi imagine. Nu am un număr prea mare de vizitatori unici/zi, de aceea 'marja de eroare a sondajului' este destul de mare..:-), şi desigur testul nu se vrea decât o indicaţie. Ce am aflat? Am folosit 2 canale diferite pentru a putea face măsurătoarea. Unul a avut ad-uri de tip text, iar celălalt combinate - de tip text si imagine.
Ca să nu încalc TOS-ul Google Adsense - vezi pct. 7 (oricum nu e prea greu să îţi iei un 'AdSense Account Disabled' în zilele noastre ;-) , nu voi da cifre exacte şi mă voi limita în a spune că în ceea ce priveşte câştigurile per click şi eCPM-ul, ad-urile text au fost semnificativ mai eficiente..
Nu îmi dau seama dacă este o situaţie contextuală la mine, sau s-a mai intamplat şi altora..by the way: ad-ul text are o suprafaţă de 200 x 200, iar cel text + imagine e mai mare, 250x 250!..:-) şi sunt plasate în aceeaşi poziţie, pe pagini principale. Concluzia: voi trece doar la ad-uri text.
Iar referitor la Google 'terms of service', traducerea în limba română de pe site-ul oficial Google, e de mare artă şi efect..spre exemplu la acelaşi punct 7, CTR-ul este tradus drept 'viteză de accesare' ;-)..'click-through-rate', nu? :-)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ai ajuns la 100$? :-)