Subscrieti la: Articole

Comentarii Foto Dofollow Banner

Traseu initiatic catre cetatea regilor

Imi face mare placere sa public aici un montaj realizat de bunul meu prieten Costi cu ocazia unui "traseu initiatic catre cetatea regilor" - Sarmisegetuza (sau Sarmizegetusa) Regia - la sfarsitul lui august (in timp ce noi escaladam Triglav-ul :-). Din cate mi-am dat seama traseul a fost unul care s-a lasat cu 'basici' :-)
- ziua1: Paltinis - Cindrel - Oasa (~30 km)
- ziua 2: Oasa - Sureanu - Steaua Mare (~35 km)
- ziua 3: catre Sarmisegetuza si drumul de intoarcee (~40 km).

Va las mai jos placerea de a-i urmari pe cei 3 temerari (si ii rog sa mai comenteze cu amanunte)


(Click & download or run)

3 comentarii:

Deaconu Cristian spunea...

Este foarte fain. Si eu am fost intr-o expeditie acolo acum ceva ani in urma. Foarte interesanta istoria noastra

Costi spunea...

Nu pot sa spun decit ca avem o tara minune (chiar daca e locuita)! Sarmisegetuza Regia e unul din locurile in care intri in rezonanta cu energia locului si te simti ca acasa. Recomand tuturor sa mearga acolo si sa petreaca cel putin citeva ore in cetate.

ocaziituristice spunea...

super marfa
pacat ca de tara noastra isi bat joc cei din conducere, avem locuri foarte frumoase in Romania, dar din pacate nu intereseaza pe nimeni :(